TORSDAG

Har haft några sköna lediga dagar eller jobbat em men ändå så jag hunnit rida hästarna och pyssla lite i stallet. Hästarna har gått bra och varit pigga och glada: Ella fick gå i ridhuset i tisdags duktig häst! var hon! Wilja har bara busat i skogen, dax att ta tag i henne snart så hon kan få komma igång till säsongen.
Annars har det inte hänt så mkt Feli har varit och klippt sig och är mkt stolt över det haaha hon berättar det för alla som vill höra men det bästa var nog att hon fick en klubba av Elin som klippte henne så godis på pinne vill hon nu ha ;) och Elin-flätor (2 inbakade) Bara att mamma övar...
 
"Elin flätor"
 
Tyckt att min data börjat bli lite seg insåg att jag hade 22000 bilder sparade så nu har jag köpt en extern hårddisk och tankat över dom så har jag rensat på datan...och mer rens ska det bli...
 
Idag har Felicia varit med mormor och morfar hemma hos brorsan. Hon och Svea hade lekt oavbrutet så hon däckade ovaggad idag kramande sin gosedjurshäst Zawadi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0