NU HAR HELGEN PASSERAT

Som jag skrev i inlägget nedan blev det ett mkt tråkigt avslut. Det är femte djuret som lämnar oss sedan 1 sep 2012 Inte ok :(
Annars har det varit en bra helg på jobbet med shopping, häst, bakning och mkt annat. Ska man ändå jobba helg gillar jag att göra mkt timmar i rad då hinner man hitta på mer saker och det blir inte så hattigt nu ska jag jobba lite strötimmar fram till jag börjar skolan så hoppas få tid att rida en del kommande veckor sen vet man ju inte upplägget och hur det går i början innan man kommer in i det.
 
I morgon är dagis stängt för planeringsdag så då blir junioren hemma hos mig men sen är det tillbaka till rutiner igen *pust* ska bli lite skönt och tror att F saknar dagis lite Inte lätt att roa en galen 2,5 åring ;)
 
I fredags var Hillevi snäll och fotade mig, Feli och Ella lite fick ett smakprov får lite mer bilder sen när vi ses :)
 
FOTO: HILLEVI HASSLER
Feli ser sjukt nöjd ut haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0