OCH VIPS SÅ VAR DENNA HELG ÖVER...

Jag fattar inte vart alla dagar tar vägen :0 Denna helg har bara swichat till.
I fredags var jag, Steffe, Anna och Rille på bio och såg det Hobbit. Den var så bra som jag trodde längtar redan efter uppföljaren men tyvärr ett år dit ;)
Noomi och Feli fick hänga med farmor. Det var 2 glada vakna tjejer när vi kom hem efter bion. När man får barn uppskattar men några timmar barnledigt med vuxet sällskap haha
 
Idag blev det en uppfriskande kall ridtur med mamma och Hillevi. Jag red en väldans pigg Wilja med mkt spring i benen. Man känner att hon kämpar för att hålla sig lugn men sen kan hon inte bara hålla sig utan då måååste hon spralla till och bocka haha Underbara svarta köttbullen <3
 
På em var det ju fotboll. Det var Liverpool mot Man Utd..... skit om man som oss håller på Pool trots att jag klädde Wilja vackert och hoppades på tur pga det
 
Annars börjar nu sista veckan innan allvaret. Ska försöka rida och trimma både Ellis och W en del denna vecka. Jobbar tre kvällar men ledig dagtid.
 
Känner mig jättesugen att börja nu :) Detta har jag ju innerst inne velat så många år utan att erkänna det för mig själv 
Pratade även med chefen på LAH i veckan, sommarjobbet där är nu helt klart :) Skönt att ha det klart så att man inte behöver oroa sig för det. Där är det ju en fördel att vara klar USKA. De som inte är det får inte jobba som det fören vi gått tre terminer i skolan
 
Lägger in denna bild har blivit min favorit! Ska förstoras och ramas in
 
i morgon blir det skitsnackar fika med en av mina bästa vänner Petra :) Alltid trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0