NU ÄR DET DAGEN INNAN D-DAY!

Nu har jag gått och längtat efter att börja skolan och imorgon är det upprop! Jag är mest nervös för att inte hitta dit haha Men som sagt i morgon är första dagen på mina kommande tre år (om jag fixar det ;) )
 
Nu har det hänt lite saker på Lilla H..
I morgon kommer det ett nytt ekipage till oss. Det är Frida och hennes jätte häst Steffe (tror jag han kallades) som flyttar in, sen 1 februari kommer en tjej som heter Evelina med sin islandshäst och 1 mars kommer Emma med sin ponny Carrie. Länge sen det kom så mkt nya på en så kort tid men tror det kommer bli kanon. Kul med lite nya ansikten på farmen. Vi brukar bara vara 12st men nu blir vi 13 då vi hyr ut boxen nere hos oss. Har roat mig lite i helgen med att försöka tömma ur ett skåp nere hos mig, inte lätt då jag har sjjuuuuukt mkt saker ;)
Här är en del av mina benlindor ...men inte alla ;) Har nog närmare 50 täcken och 100schabrak haha
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Synnøve

Förstår du ser fram emot morgondagen :D
Det kommer gå bra vill jag tro. Impad av att så många börjar plugga nu. Jag tror jag är för gammal, hahah....

Kul med nya hyresgäster i stallet med. Skulle vara kul att se lite bilder från det.
Kram Synnöve.

Svar: jag tycker ju att jag ärlite gammal med men vad fan haha Tack ska du ha :) ska fota lite ngn dag i stallet och göra en rundvisning :)
Linda Nilsson

2013-01-20 @ 20:36:55
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Synnøve

Bra, det ser jag fram emot :D
Nu säger jag natta härifrån :D

2013-01-20 @ 22:21:25
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0