LITE TJOCKT FORTFARANDE...

fortsatt mkt info i skolan men idag har vi i alla fall haft 2 föreläsningar så känns lite mer på riktigt nu :)
Fixade mitt Liu-kort idag, det man har för att komma in i skolan, åka campusbuss, låna kopiera mm mm såg som väntat ut som ett miffo på kortet men men man blir väl inte snyggare än man är liksom.
 
Kvällen tillbringades i lite bitig kyla på hästryggen, skönt efter en 9-17.00 dag i skolan. Enda tråkiga var att Feli sov när jag kom hem så inga pussar men slutar kl 15 i morgon så då blir det lite bus och mys. Fredag är halvdag i skolan, slutar kl 12 i Lkpg men ska jobba hela helgen så ingen rast eller ro ;)
 
Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa :)  
 
 
 
      
finaste Estelle <3 "saknad och aldrig glömd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0