KORVSTOPPNING I SKALLEN

Mkt info är det i skolan nu! Känner väl utan omskrivning att jag kommer ju inte glida genom denna utbildning som jag gjorde på USK men det hade jag väl inte förväntat mig iof haha men det kommer nog bli tre tuffa år men det känns superkul! Jag är nog näst älds eller tredje älds i klassen men va fan nån måste ju va det och de som jag än så länge pratat lite med är supertrevliga trots att jag är 10-12år äldre haha
 
Nu går vi en vecka sen ska vi läsa 7v ihop med läkare, arbetsterapeuter och sjukgymnaster. Den kursen känns väldigt diffus men men bara plöja igenom. Det känns osm det vi läste på usk linjen..etik, värderingar bemötande och sånt. Borde inte kräva hela min energi men vem vet.. ser ut som jag är ledig 2 dagar i veckan första veckorna i alla fall det är skönt :)
 
Ett problem nu är att hitta alla lokaler och fixa allt man ska ha konton,liolegg och sånt men man är nog snart inne i det :) Om ett halvår skrattar man säkert åt de problem man har nu.
 
Jaja men nu är det i alla fall igång! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0