INGEN HELG HÄR INTE...

När alla andra dränket fb och bloggar i "äntligen helg" så laddar jag för 25h jobb men ska absolut inte klaga har varit ledig ons och tor. Jag är ju en sån människa att jag gillar att jobba oregelbundet. Jag får ut mer av mitt liv så. Jag kanske inte är hemma varje kväll när Feli ska sova men eftersom Steffe alltid jobgar raka veckor så är inte det ett problem. Jag kan ofta vara hemma en hel dag mitt i veckan. Feli behöver bara gå 25 max 30h i veckan på dagis. Jag kännet att om man jobbar så att det blir 7-17 på dagis varje dag att jag skulle missa halva hennes uppväxt nästan. Sen är det smidigt när man har häst oxå man kan rida dagrid i mellan åt. Men det är ju så olika vissa skulle aldrig jobba så men för oss passar det bra :-) :-)

Nä nu ska vi åka till stallet och fixa åt djuren innan jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0