HUR LIVET ÄNDRAS...

När man får barn är rätt otroligt nnan så har man ju inte så mkt som binder en, jo självklart jobb och sånt men man kan ju på lediga stunder hitta på vad man vill, man äter vilka tider man vill och orkade man inte laga mat tog man en macka osv nu har man alltid en liten filur som alltid går i första hand. Idag har hon varit med mig hela dagen i stallet jag hoppas jag lyckas fostra henne till en riktig liten hästtjej. Även om livet var bra innan så kan inget toppa den 14juni 2010 Jag hatar egentligen inlägg både på bloggar och facebook om fantastiska barn och pussinussiga respektive men Feli är verkligen det bästa som hänt mig så var tvugen :-) "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" <3 Felicia Tyra Hammarström. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0