GOD MORGON

Klockan hann bli kvart över tre innan jag kom i säng igår halv åtta ringde den och berättade att hästarna ville ha frukost. Åkte bort i halvt koma ;-) Det blev en specialare idag med frukosthöt ute men dom verkade nöjda. De slapp ju stå inne till halv tio - tio som det blivit annars pga av lite senare frukost såhär nyårsdagen. Igår var mkt trevligt, firade med bästa gänget, mkt skratt och god mat :-) Nu ligger jag i sängen och taggar arbete kl 12 ska liite erkänna att jag gärna varit ledig idag men det går över när man kommer dit

STOOORT GRATTIS till min bror och Stina som fick en Edvin igår sådär årets sista dag

Nä nu ska jag fortsätta mysa med bästa Felicia (sambon snarkar som värsta sågverket här brevid )

God fortsättning på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0