ELLA OCH WILJA =SYSKON??

Man skulle i alla fall kunna tro det, idag gnabbades dom som värsta kärringarna. Hade W som handhäst och red Ella. Det brukar gå jättebra men idag gick dom och småbet på varandra och surade och när vi galoppera så sparkade Ella åt Wilja och chopp en hundradels sekund senare så panga det tillbaka haha kärringar! Men dom var duktiga ändå, skönt att kunna rida en och ha en på släp. 2 flugor på smällen liksom..
W invigde sitt nya skrittmaskinstäcke det satt som en smäck i alla gångarter
 
Men Sorkan kunde i alla fall vara argast <3
 
Ja idag var det ju D-day för skolan, eller det var bara upprop och lite info.Kändes sådär att kajka till Linkan bara för det men men. Jag kan lova att det var inte så många som var i min ålder hahah När jag skulle gå in ville de som sköter nollningen sätta på mig ett pannband med "Nolla" på ...ja eller INTE hahaha Jag ska lämna Nolle-P åt de yngre, jag skulle dö av 2v krökande och bli uppsagd hemifrån ;)
Men som sagt de flesta var tjejer i 20års åldern men vad fan nån måste ju vara äldst :)
I morgon blir det en heldag fullspäckad med info *pust*
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, det är ju udda å vara 10-12 år äldre än dom man ska plugga ihop med. Bara det att "jag är så gammal, så när jag gick i högstadiet å början på gymnasiet, hade man inga mobiler" eller "när jag gick ut gymnasiet fick du på lågstadiet" eller "nope, ingen kravall i helgen, har ett barnkalas å fixa, serru". :D

Lycka till nu, hoppas du hittat rätt!

Svar: haha eller hur man blir bakis av att dom pratar om fester och nä ingen film idag Junior väntar på dagis ;) men men nån ska ju vara morsa oxå ;)
Linda Nilsson

2013-01-22 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0