BRRRR KALL OCH MYSIG LÖRDAG

Skulle ha hopptränat för Mathilda idag men transporten ville inte :( Han strejka i kylan! Men det blev en supermysig tur i strolande sol med mamma och Moose i stället. Kallt som f-n om fötterna men men man kan inte få allt, dom tinade upp efter ett tag ;)
 
Moose är så rolig, han fyller 24år om 1 månad men han är riktigt pigg och glad. Idag hoppade han på sidan för att mamma inte släppte honom, som en busig treåring.Ella skötte sig mkt bra och var riktigt fin att rida.
 
Idag har jag suttit och kollat vart jag ska infinna mig klo 10 på måndag! Lite pirrigt numen ska bli grymt kul att komma igång med pluggandet! Hoppas man hamnar med några man känner lite lika med. Lär väl vara en dröse som precis gått ut gymnasiet men vore kul med några i samma ålder typ.
I morgon blir det tidig start, ska jobba en snabbis på morgonen bara en snabbis, sen rida mina kreatur. Kl ett är det  middag på Lilla H då kommer bror med familj oxå, Feli och Svea tjatar ju om varandra så kul att de får ses.
 
Vi har haft en tom boxplats ett bra tag men idag pangade det till och två st tackade ja så nu blev det jättefullt. En kommer redan på måndag den andra 1 feb. Kul, hoppas det är bra tjejer som passar in i gänget
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Min transport hade frusit igen idag.. Skulle åkt till fursta, men det sket sig!! :-( hade er oxå frusit?? Lycka till imorgon! :-)

Svar: haha ja men bara ett hjul pappa fick loss det men vågade inte åka ifall det skulle fastna igen Var ju så sjuuukt kallt :( Skit då att du inte kom iväg idag :( inte ledig nått dagtid i veckan och sugen på att åka? om vi får igång våra transporter haha
Linda Nilsson

2013-01-20 @ 21:30:34
URL: http://elinoshiloh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0