BRA DAG IDAG :)

Gick upp redan kl 7 trots att jag var ledig. Feli och Steffe skulle åka till dagis/jobb så jag gjorde Feli "resklar".
När dom hade åkt for jag till stallet,fixade höt, släppte ut kreaturen och red Ella. En snabbis hem och byta om, ner på stan till 11 och fika med Petra. Hämta feli kl halv två sen åkte ut och gjorde klart stallet, morfar kom och kiddnappa Feli så jag kunde rida Wilja oxå. Det är så sjuukt lyxigt att få rida i ljuset :) Båda djuren var pigga och glada men skötte sig bra. 
Wilja var som en orastad 2åring men gjorde inga bus fören jag lättade på tygeln och klappa henne på halsen och typ sa varsegod! Då kunde hon inte hålla sig utan det blev en låååång bockserie haha Satt lite löst men klarade mig!
 
Feli har ju inte riktigt förstått vart Baltazar tagit vägen, vi har ju sagt att ham är i himlen. Idag berättade hon för Emma att Balten var på solen <3 inte lätt när man är liten
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0