MOZZARELLA

Ska presentera min nya stjärna.
Hon kommer från början från samma ställe som Wilja gör. Min kompis Malin köpte henne av Gun när hon var två år och har ägt henne sen dess. Nu har Malin hunnit skaffa två barn, hus, hund och annat så tiden räcker inte riktigt till för en häst. Då jag förlorade Estelle i samma veva som Malin ville sälja så fick jag hem henne på prov i slutet av augusti. Team Nilsson har ju en förmåga att behålla alla djur som kommer till oss och Ellis var inget undantag så nu är hon permanent inneboende på farmen.
Ellis är född 2005 efter Ragazzo - Green Forrest. Hon är väldigt mkt fullblod och ibland hänger nerverna utanpå men hon är en vänlig och positiv häst så vi är väldigt nöjda med köpet :)
 
 
Rulla kan hon oxå ;-)
                            


 

Kommentarer
Postat av: Bea

Ser himla fin ut ! Snart får vi ta o köra igång med Keeper ! Ska se hur det ser ut på våra ridplatser idag :)

Svar: Tack ska du ha :) Gör det så hör du bara av dig när det funkar efter denna helg är jag ledig en hel del :)
Linda Nilsson

2013-01-01 @ 10:26:12
URL: http://beatricefahlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0