JOBBDAG BLEV SOFFDAG..

Då Feli inte mått bra i natt blev det inget jobb hos A. Jag pratade med familjen och vi kom överrens om att det inte var så bra att jag kom ifall jag bar på baskeluskerna. Att vara rullstolsburen och få maginfluensa är ingen rolig kombo. Bortsett från en snabbis i stallet och en kort tur till HC så har jag nästan fått sittvärk i rumpan men skönt med lite familjemys då Stefan oxå är hemma och är ledig. Feli har varit lite off idag men inget mer kräks i alla fall.
Skulle rida men lusten att rida i kramsnö med isgata under kändes sådär lockande så jag hoppade helt enkelt över det, ger väl inget jätteutbyte att halka omkring i 30min skritt... nya friska tag när isen försvinner. Wilja och Moose har inga snösulor så med dom är det inte bara lusten som tryter utan det är helt omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0