EN KORTIS SEN SENAST KANSKE

Ska inte bli långrandig och mala hela mitt liv ett år tillbaka tar det kort
 
* Vår underbara dotter har hunnit bli 2,5år och har  varit helt lyrisk senaste veckan. Jul är fantastiskt som liten, paket, julgodis, pulka, massa bus och tomten...med skräckblandad förtjusning kanske ska tilläggas. Man får ju inte lite julklappar heller.
Hon går självklart kvar på Körsbärets dagis och har nu uppgraderats från en liten spegel till en liten moppsig liten Palett eller Plätt som Feli själv säger.
 
*Jag har gått klart mina tre terminer på Komvux och är nu klar USKA. Min sista termin som var inriktad mot akutsjukvård gav mersmak och efter min praktik på LAH onsåg jag att jag ville läsa vidare så nu 21/1 börjar mina tre år på Campus med slutmål sjuksyrra. Kan känna att jag kanske brände tre terminer i onödan men jag fick med mig mkt bra kunskap och träffade ett gäng grymma tjejer som jag kommer fortsätta att träffa. Sista terminen var mkt roligare än dom två första nästan lite sorligt att gå skilda vägar.
 
* Hästfronten då? Gamle Moose är snart 24år (ung?!) och rids fullt fortfarande. Han var tom ute några varv i höstas och tävlade lite småtävlingar med sin hästskötare Moa. Vilken superhäst han är <3
Wilja har varit lite skadedrabbad och blev vilande en del på sensommaren. Min fina svarta dressyrhäst blev en fet svart heffaklump! Men nu är hon igång igen och kilona börjar ramla av, dock långsamt målet är att vara i form till div 3 som startar i april.
Estelle som bott hos mig i sju år visade under sommaren lite tecken på att inte allt stod rätt till. Vi åkte till veterinären och där visade det sig att hon hade en skada som inte gick att laga och att hon hade mer ont än jag någonsin kunnat tro :( Det tunga beslutet togs att hon fick vandra vidare. 3 september somnade hon in. Jag hoppas hon har det bra i Nangiala <3
Ingen ersätter Sorkan men vi har ändå hittat en god ersättare. Hon heter Mozzarella, kallas Ella och är nu en i Team NIlsson. Hon är född 2005 e:Ragazzo- Green Forrest xx. Blir mer info om henne senare
 
    
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0