SOM VANLIGT...

så tar det tre veckor sen glömmer jag uppdatera haha är visst inget bra på detta ;)

Snabbuppdatering!
Denna vecka har vi varit med Jonnas Izzi på Mantorp tyvärr hittade man saker i hennes nacke och rygg som aldrig kommer bli bra :( Vet rekomenderade att avlivning var enda alternativet men piss-j-vla-skit-idiot-pucko IF godtog inte detta utan vill att hästen vilar 6månader i hage HELT sjuuukt! Hästen har blivit utdömd av en annan vet innan och Mantorp hittade mer saker som är skäl för avlivning men inte **SUCK** Jag har oxå IF ska byta så fort jag kan. Den enda motivering de hade för detta var ATT DET VAR DERAS POLICY!! Skönt att dom inte drar alla över en kam utan tar fall till fall!! eller inte!!

Bilen har ännu en gång gått sönder! Aldrig mer en ford på vår gård! Nu väntar vi på nya delar.

Filly har varit sjuk och varit hemma ons-fredag. På måndag är det nya dagistag!

Igår var det dax för den årliga "Club Shop Open" Vi var på Black Lion och åt och njöt av bra underhållning. Jag körde bil men hade en mkt trevlig och rolig kväll!

Idag har jag hoppat både Wilja och Ettan!! Mkt duktiga tjejer! Har inte hoppat sen innan sommaren så det var kul!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0