GRATTIS KUSIN KIM OCH MATHIAS!!

Feli har fått en ny släkting ett (till mig) kusinbarn! Det är lite sjukt, Stefans systrars båda tjejer Noomi Li och Ella är oxå födda idag! Massa grattis till dom med! Som Stefan säger ett j-la liggande på luciavakan ;) Fördelen man behöver bara komma ihåg ett datum nackdelen.. stor risk för kalas-krock! Sambon har det perfekt, jag och Feli samma dag och nu dessa tre på samma dag,  5pers men bara 2 datum. Men iof han har hundra gånger bättre sifferminne än mig så det kanske är jag som ska vara nöjd humm..

Just nu räknar jag ner lite inför en ledig helg. Jobbar mitt sista pass på Dragsg. verkligen jättetrist!! Trivs sjukt bra här det är roligt att gå till jobbet varje gång. Får tjata till mig lite extratider ;)

På måndag börjar mitt nya ta-tag-i-skol-livet *pepp pepp* måste hänga i värdelöst att komma efter direkt haha fast det skulle vara typiskt mig!

Nä lunchlådan är uppäten åter till arbetet! ikväll blir det lite stall och vågrätt läge i soffan!

Feli vet hur man "chillar"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0