KLIPPNING OCH DRESSYRTRÄNING

Dagen började med att Emma och jag klippte Myrr och Wilja. Wilja har ju fått panik bara jag har bärt ut väskan med maskinen i men idag fick hon lite snällmedicin så gick det helt ok. Blev inte skitsnyggt runt huvet men men björnlurvet är borta i alla fall.

Sen fick jag lite besök av min kollega Annette och hennes "plast"dotter Jennifer. Dom klappade borstade och mutade Moose lite :)

Lagom när jag började mocka ringde dagis och sa att Feli mådde lite risigt så jag åkte och hämtade henne.Men hon var inte så dålig utan det blev full rulle när vi kom hem men hon får vara hemma tor fre ändå!

På kvällen var det dax för dressyrträning. Jag red fram W men fick en dålig känsla hon var inte halt men nått kändes knas så jag ställde in henne och dammade av Estelle. Det är nog 1år sen hon tränade dressyr för Lisbeth. Hon var väl inte heeelt sammarbetsvillig mjuk och rar haha Hon gav mig ett rejält motionspass men det gick ok. Stundtals var hon fin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0