NYTT LIV..

brukar tänka på livet innan och efter man fick barn..

Innan.. då gjorde det inte så mkt om man jobbade över 1-2h allt var bara mer pengar
Nu....alla minuter känns som massa långa minuter från sin dotter

Innan... Åka bort en helg var bara party och kul
nu... gah hur ska jag klara mig utan henne

Innan....vara borta hela dagen hemifrån var inget konstigt
nu.... även om man har planer hela dagen vill man hinna träffa henne morgon och gärna lite på kvällen innan hon somnar

När man jobbar går man och undrar vad hon och Stefan gör nu, har hon ätit är hon på bra humör haha en ritig hönsmorsa har man blivit men det är svårt att att slå känslan när man kommer hem och man hör ett superpip och sen springande fötter och någon som skriker mamma mamma mamma <3 eller när man blir väckt på morgonen och det första man ser är en stor kaluffs och ett supersmile!

sen säger jag inte att lite barnfri tid varje dag är underbart men man saknar henne så fort hon är där inte jag är.

Helt onödigt inlägg hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0