MAGGAN HAGGAN ÄR EN DRESSYRHÄST!

Tränade för Lisbeth igår, Wilja var riktigt duktig. Vi har fortfarande problem med galoppövergångar och hon dyker gärna lite i formen, tempot ska bli lite jämnare och lite mer tryck i rörelserna meen det går framåt! Bara från förra veckan var det stor skillnad. Siktar på att starta henne på våra tävlingar, bara som en kul grej!







 

men ibland funkar det lite sämre i komunikationen... ;)... detta skulle vara en sidförflyttning..

 



Feli var med och kollade men tröttnade rätt fort ;) Tur att mormor finns <3

 

Annars händer det inte så mkt. Hela helgen består av jobb hos A.
Var ett snabbt varv i stallet idag och linade W.  Ettan hade tappat en sko så jag slog på den ifall Jossan kommer och rider henne i helgen.
Stefan har hittat hem från jobbresan igen :) skönt <3
Alla mina skolböcker jag beställt har kommit, ska försöka hämta ut dom i helgen så jag kan börja bli duktig och studera lite :) trist att hamna efter första veckan haha

Nu ska jag krama kudden och hälsa på John Blund


Kommentarer
Postat av: Moa

Fortfarande lika fina tillsammans :D

2011-08-31 @ 18:48:37
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0