LITE OPLANERAT GRÄSÄNKA

Sambon är ute och far på jobb i Borås och eftersom instalationen inte var en dans på roser blev det en övernattning. Trist att det sammanföll med att Feli är på uber super duper dåligt humör. Inget passar och sova vill man INTE! Tur att man älskar sina barn villkorslöst i alla fall <3

Idag har jag köpt och monterat barnstolen till min cykel! Feli fick provsitta i vardagsrummet


Det blev oxå en ny klippmaskin till hästen, ingen dyr värsting utan en lite billigare. Resonerade så att jag klipper en kanske 2 hästar ett par gånger om året, då duger denna. En tjej i stallet har den och hon är nöjd!



Annars blev det en lugn kväll för mig och Feli. Hon är inte riktigt kry än utan snorar och hostar. Ska ringa BVC  i morgon och kolla vad dom tycker. Vi skulle gått bort till stallet och motionerat Wilda Wilja lite men mamma fick ta henne.

Madde och Moose gjorde en vurpa i måndags i galopp! Moose snubbla och dom stupade som tur vad gick det bra med båda. Moose är full av små rivsår i pannan men det såg ut som tränset tog värsta smällen. Tur det!

I morgon skulle jag åkt till skolan och kollat in hur upplägget på datan var men eftersom Stefan inte kom hem så blir det inget, får komma nästa vecka i stället :) Jag och Feli tänkte gå bort och våldgästa morfar istället :)


Kommentarer
Postat av: elin

Är det en sån maskin Anna köpte?

2011-08-24 @ 23:39:29
URL: http://elinoshiloh.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp det är samma den får duga åt mina bonnhästar :)

2011-08-25 @ 00:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0