JODÅ!

tom en gammal tant som jag kunde lära mig nya saker som den mkt tekniskt svåra "tidsinställa" inlägg haha ;)

På jobbet har det nyss varit frukost. Slutar om 4h då ska jag hem till kusarna och rida ett varv. Nu har jag lite arbetspass kvar. Kommande vecka blir inte jättemkt ridtid men seeen ska mitt hästande bli normalt igen.
Har jobbat 260h i juli och 170h än så länge i augusti så tyvärr har hästarna blivit lite "ställda i skymundan". Har känt att den lilla lediga tid jag haft har jag velat tillbringa med familjen. Kan inte komma ihåg sist i livet när jag max ridit 2-3dagar i veckan. Det var nog mitt hästfria år när jag bodde i GBG...typ 98/99

den 28/8 ska även Feli börja dagis :) ett litet Körsbär ska hon bli, vi har varit där och hälsat på, tror det blir super duper!
Feli på dagis ger ju oxå lite mer tid till annat, just nu är hon som en tromb hemma så hon behöver leka av sig på dagis...

Jag tänkte börja mitt lite hurtigare liv i samma veva har fått en cykel så nu är jag på jakt efter en barnstol till den sen ska jag försöka komma igång. Tänkte börja cykla till dagiset det är ju inte långt och cykelväg hela vägen..
Så om någon har en barnstol ligger och skräpar köper jag den gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0