Jo, bloggen får nog en chans till...

Om jag inte kan hålla liv i denna blogg, då är det ett misslyckande för tredje gången då vet jag att jag ska lägga av ;) Det kanske är så enkelt att mitt liv är inte tillräckligt intressant så mitt och ert intresse dör ut haha

Just nu sitter på mitt sista schemalagda dygn. Har sommarjobbat på en gruppbostad. Det har verkligen varit helt underbart roligt, vilket gäng jag skrattar bara jag tänker på dom! Men hoppas jag kommer tillbaka då och då som vikarie.
På måndag kl 10.00 börjar mitt "nya" liv 1½ år framåt. Jag ska plugga till undersköterska. Utbildningen går på komvux och är på distans. Men man kan sitta på skolan hur mkt man vill och det finns även valfria föreläsningar att gå på. Det kan nog behövas efter alla år som gått sen sist man pluggade.. humm..

Annars rullar livet på Feli har blivit stora tjejen. Hon är 14månader och börjar dagis nästa vecka. Jag hoppas och tror att hon kommer älska det :)

SOMMARSKOJ!!

    

Hästarna då?
Dom har haft en liten luffa i skogen sommar. Mamma och skötarna har ridit mest jag har jobbat sjuukt mkt men nu ska dom igång. Tävlingsschemat är väl dock vagt.. mkt gräs som ska motioneras bort först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0