DAGIS OCH LÖSHOPPNING

Idag var det min tur att köra inskolning på dagis. Idag var upplägget så att jag skulle vara med tills en kvart innan lunch och sen sätta mig i personalrummet. först fick dom ha lite vattenlek endast iklädda blöjor, mkt uppskattat! Feli var väl inte i storform idag utan lite halvgnällig så när jag gick iväg fick hon ett utbrott ala'  grande!! Hon hade skrikit tills hon spydde men när maten kom hade hon lugnat ner sig och ätit tyst och lugnt. Tanken var att det skulle blivit sömn på det men där gick Feligränsen så vi hoppad det idag! Nya friska tag i morgon.

Efter det åkte vi till HC och fixade present till Noomi Li som har 1 års kalas på lördag.

På kvällen blev det häst och löshoppning på schemat. Mkt duktiga hästar! Wilja har ju teknik som en elefant men det blir bättre och bättre. Hon kanske kan lära sig hon oxå!


ESTELLE


HILDA WILJA!



Kung KNUT

Nä nu är det kväll!

Imorgon är det häst, familj och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0