ÄNNU EN TISDAG HAR PASSERAT..

Jag måste börja med att skriva att jag cyklade till jobbet idag trots att jag började 7.30! Det var jobbigt, var nog 15år sen sist jag cyklade över en mil! Jag har förfallit min kondis är kass haha! Men ska ta tag i det nu *host host* Men farmos tantcykel fungerade prima, lite skillnad på min bockstyres hoj från tidigt 90 tal med 1cm breda däck!
Nog om det.

Dagen började med några timmar på jobbet. Blev en jobbig dag pga av lite olika omständigheter men men kan ju inte vara en dans på rosor varje dag ;) Nästa tisdag bär det av dit igen sista passet som jag har inbokat.

Skolan började igår, det känns helt ok. Skriver mer om det när jag satt mig in i det lite.

Kvällen avslutades med stall och ridning. Jag galoppjobbade Wilja lite på stubbåkern. Det är det min absoluta favorit i ridvärlden, att få galoppa på stoooora fält! Mamma (och Feli) fotade lite..

     








Imorgon och torsdag är jag LEEDDDIGGG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0